Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Ik kan het wel begrijpen dat ze deze middelen gaan inzetten. Londen is een kwaadaardige stad. Ik heb met ze te doen. Alleen monitoren is een ding maar voldoende capaciteit hebben om in te grijpen als het nodig is dat is wat anders. Ze kunnen misschien het leger mobiliseren maar die mogen waarschijnlijk geen politietaken uitvoeren. 25 jaar geleden kende ik een manager die voor een Nederlands bedrijf werkte en tijdelijk woonde in een appartement gehuurd in Bayswater, dat is ten noorden van Kensington Gardens, Indertijd een nette buurt met nogal wat tot hotel verbouwde herenhuizen van 5 verdiepingen en souterrain. Een kwart eeuw geleden dus vertelde hij dat London niet een stad is waar hij 's-avonds onbevangen de straat opging i.t.t. Utrecht waar hij woonde, en al helemaal niet in de underground terwijl de persoon in kwestie toch niet bang aangelegd is. Geen idee hoe het nu in London gesteld is met de veiligheidssituatie voor zijn inwoners, maar de Metropolitan Police zal het wel beter weten dan ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):