Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Het blijft een bewonderenswaardig knappe prestatie van Microsoft dat het ze gelukt is om de gemiddelde Nederlander wijs te maken dat hij een nieuwe computer moet kopen zodra Microsoft een nieuwe versie van hun besturingssysteem uitbrengt. In plaats van een nieuwe kopen hij natuurlijk ook gewoon gratis een toegankelijke versie van Linux kunnen installeren, bijv Linux Mint, of Zorin OS. Maar nee, we vinden het allemaal doodeng zodra er een paar knopjes op een andere plek in het menu zitten. Of als er misschien een paar dingen niet of anders werken dan gewend. Dus maken we onszelf graag wijs dat we allemaal bij die paar procent van de mensen horen voor wie iets anders dan Windows daadwerkelijk geen goed alternatief is.. Het zal complexer zijn dan een aantal knopjes op een andere plek. Wat dacht je van documentatie en bepaalde applicaties? Het gaat niet zo 1, 2, 3.
Beschrijf je klacht (Optioneel):