Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 15:03 door Named

Door Anoniem: Wanneer stappen we nou gewoon eens uit die EU? Het is helemaal niks anders dan ellende. 'Men' wil alles van je weten. We betalen voor zuid-Europa. Die euro heet klauwen met geld gekost (wanneer komen die miljarden van Griekenland terug, meneer de Jager??) En wat hebben WIJ er aan?? Democratisch is het echt niet in elk geval. Stop gewoon met die EU. Beter voor Nederland. Uit de EU stappen is ook problematisch. Je verliest je positie als handelsland en je buurlanden zijn nog steeds 1984 aan het spelen. Dat is een dubbel verlies situatie die je echt wilt vermeiden. De oplossing is om de vijanden van onze Europese burgerrechten (politiek) uit te schakelen. Alle corrupte politici en lobbyisten die geld ontvangen voor het doordrukken moet je de cel in gooien. Arresteer ze, neem hun crimineel verdiende rijkdom in beslag en veroordeel ze. Gevangenis straf is meest voor de hand liggend, maar voor zulk landsverraad mag de doodstaf overwogen worden.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha