Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Bitje-scheef: Door Anoniem: Ik ben al heel lang niet in een hotel geweest, maar moeten die niet een kopie maken van je paspoort en deze sturen naar de overheid? Dan is het waarschijnlijke doel identiteitsfraude met deze gegevens van mensen die overnachten in het hotel. Criminelen verdienen geld terwijl u rustig slaapt! Nee hoor. Normaliter niet nodig. Alleen als de overheid er om vraagt moet je dit kunnen tonen. Vroeger kwam er dan elke avond een agent langs die het 'hotelbriefje' ophaalde. Met de hand ingevuld tijdens incheck vd gast, Geen kopie paspoort bij nodig.
Beschrijf je klacht (Optioneel):