Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: In de antwoorden op de kamervragen staat dat: [...] Ik heb in de jaren rond de eeuwwisseling, niet recent dus, aan webapplicaties mee-ontwikkeld en ik heb in die tijd mensen die de neiging hadden om de toen beschikbare externe analytics-diensten te gebruiken behoorlijk weten te verbazen door binnen een paar minuten, waar ze bij stonden, een Perl-scriptje te schrijven dat precies waar zij razend enthousiast van werden uit de server-logs te produceren. Niet dat ik het dan net zo gelikt kon presenteren als zo'n dienst, ik spuugde gewoon de cijfers uit, maar wel dezelfde cijfers, zo makkelijk waren die beschikbaar.[...] Fijn om eens die kant te horen van iemand die werkzaam is of was in het bouwen van webapplicaties. Ik heb in mijn klacht bij de Autoriteit Persoonsgegevens over een SaaS applicatie in de zorg waarbinnen o.a. google analytics en andere webbeacons werden gebruikt zonder toestemming van de gebruiker, de technische kennis, analyse en onderbouwing van mijn casus naar de AP toe gemist ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):