Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik ben inmiddels overgestapt op Peazip, ik gebruikte eerst de 7zip versie voor Windows op Linux, (via Wine) maar Peazip is erg goed. Anyway; drink afdoende en vergeet uw zout niet aan te vullen. (Vanwege het zweten) Anders voelt u zich zo moe.
Beschrijf je klacht (Optioneel):