Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-06-2026, 16:04 door Anoniem

Deze wedstrijd gaan we waarschijnlijk verliezen… te veel belangen. Te veel surveillance AI wensen. Te veel lobby van zeer rijke fascistische bedrijven. Te veel luie ambtenaren die niks om democratie geven. Wat kunnen we wel doen - zweer bigtech volledig af - gebruik *decentrale* en/of *private hosted* communicatie diensten (die zijn er zat, trust me) - gebruik Tor/i2p voor *alles*, gebruik geen sites/diensten die dat actief blokkeren

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha