Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door meidoorn: Ik vind dat onschuldigen niet gestraft mogen worden met deze Chatcontrol. Deskundigen zeggen dat de meest effectieve methode is, "Het opsporen, identificeren en vervolgen van de producenten en primaire verspreiders van misbruikmateriaal, gecombineerd met het zo snel mogelijk verwijderen van het materiaal bij de bron." Met chatcontrole zijn er geen onschuldigen. Iedereen wordt als schuldig gezien en moet telkens het tegendeel bewijzen door hun privéleven te openbaren. Behalve politici, die krijgen dan uitzondering. Rules for thee but not for me! De EU moet opgeschoond worden, al die machtsgeile politici eruit en terug naar de basis.
Beschrijf je klacht (Optioneel):