Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Wanneer stappen we nou gewoon eens uit die EU? Het is helemaal niks anders dan ellende. 'Men' wil alles van je weten. We betalen voor zuid-Europa. Die euro heet klauwen met geld gekost (wanneer komen die miljarden van Griekenland terug, meneer de Jager??) En wat hebben WIJ er aan?? Democratisch is het echt niet in elk geval. Stop gewoon met die EU. Beter voor Nederland. Had je al bedacht hoe je het dan wilt gaan regelen? Als handelsland zijn we volledig verknoopt met de EU en zullen moeten conformeren naar de eisen van de interne markt. Kijk een naar Zwitserland en de UK hoe zelfstandig die zijn in het bepalend van de regelgeving (nagenoeg niet). Hoe wil je de gulden beschermen tegen speculatie? "m weer vastklinken aan de D-mark zoals vroeger? Die heet tegenwoordig de euro. Effectief geen verschil dus. EU niet democratisch? Wanneer heb je voor het laatst kunnen stemmen voor het EU parlement? Weet je nog welke landen tegen meer macht voor het EU parlement hebben gestemd in de referenda? ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):