Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Fijn dat ze dit keer wel de moeite hebben genomen om te vermelden dat er een kwetsbaarheid in zat. Dat hadden ze bij de vorige release niet gedaan, waardoor ik die had overgeslagen. Tot dat ik hier een artikel voorbij zag komen over de kwetsbaarheid.
Beschrijf je klacht (Optioneel):