Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Fantastisch nieuws voor de vele mensen die een oude computer gebruiken zonder TPM2 chip! Hoezo? Ik gebruik helemaal geen windows maar heb wel zo'n oude computer die prina voldoet.
Beschrijf je klacht (Optioneel):