Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door cyberpunk: In België hebben we dit al een tijdje. Alle prepaidklanten zijn wettelijk verplicht hun identiteit bekend te maken. Dat gebeurt via onze eID met een PIN-code en kaartlezer. Iemand kan meerdere nummers hebben, maar anoniem is er niet meer bij. https://www.bipt.be/consumenten/telefoon-internet-tv/consumentenbescherming/prepaid-kaarten Ik kan in Belgïe prima bellen met mijn Nederlandse pre-paid anonieme telefoon !!
Beschrijf je klacht (Optioneel):