Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 19:07 door Anoniem

Door Anoniem: Nou wacht even: als ik het artikel van Nezpolitik goed begrijp, dan heeft de chatcontole niet opgeleverd wat het moest opleveren. De daling was lang niet zo groot als wat was verwacht. Dus erg effectief is deze methode van Chatcontrol niet. Dat wisten ze al lang hoor. Het doel is ook niet om 'de kinderen te beschermen'. Zo wordt het wordt alleen geserveerd.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha