Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Nou wacht even: als ik het artikel van Nezpolitik goed begrijp, dan heeft de chatcontole niet opgeleverd wat het moest opleveren. De daling was lang niet zo groot als wat was verwacht. Dus erg effectief is deze methode van Chatcontrol niet. Maar daar gaat het ook niet om, het hoofddoel is uiteindelijk om politiek ongewenste berichten te weren of bespioneren. Oproepen om een einde aan de Oekraiene oorlog te maken en zo.
Beschrijf je klacht (Optioneel):