Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-06-2026, 21:19 door Anoniem

Niet alleen op overheids sites wat mij betreft. Ook verbieden (en handhaven, en sancties opleggen bij overtreding!!!!) bij banken, verzekeraars, hypotheekverstrekkers, sites van huisartsen, sites van ziekenhuizen. En als we er eens goed voor gaan zitten wordt het een lange lijst vrees ik. Dat de belastingdienst zoveel gegevens heeft gedeeld met Adobe (Amerikaans!) is gewoon absurd. Zal wel weer met een mea culpa en een sisser aflopen denk ik.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha