Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Het beste is helemaal niets meer te gebruiken voor een maand,er komen dan pas discussies en vragen en verandering. Promoot het gebruik van de telefooncel in het straatbeeld, en een vaste telefoon lijn in huis is ook zo gek nog niet. Wereld2026
Beschrijf je klacht (Optioneel):