Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Het beste is helemaal niets meer te gebruiken voor een maand,er komen dan pas discussies en vragen en verandering. Promoot het gebruik van de telefooncel in het straatbeeld, en een vaste telefoon lijn in huis is ook zo gek nog niet. Wereld2026 Ik ben het absoluut met u eens, er is alleen een nadeel; vaste telefoonlijnen zijn onversleuteld, en daarnaast luistert de sleepwet daar actief aan mee door spraak om te zetten in platte tekst. Alle gesprekken van alle huishoudens van Nederland worden momenteel omgezet in platte text via volautomatische spraakherkenning door de ISPs, de ISP geeft deze inhoud vervolgens door aan de geheime diensten die het op hin beurt opslaan op hun Microsoft Azure en Cloudflare servers. Zo kunnen zij het doorzoeken met hun XKEYSCORE/PRISM-achtige systeem. De sleepwet is machtiger dan mensen vermoeden en mogen alles van diensten van derden (waaronder ISPs) afnemen waar men een contract voor getekend heeft. (Een soort derde-partij doctrine) Het beste is gewoon een mond ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):