Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 08:14 door Anoniem

Zal wel weer met een mea culpa en een sisser aflopen denk ik.Beiden niet. Het is uit gezet. En we gaan over tot de orde van de dag. De eerste reactie in dit topic geeft precies aan waar het probleem zit: er zijn geen gevolgen voor de blunderende ambtenaar. Dus die blundert vrolijk verder.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha