Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Wanneer stappen we nou gewoon eens uit die EU? Het is helemaal niks anders dan ellende. 'Men' wil alles van je weten. We betalen voor zuid-Europa. Die euro heet klauwen met geld gekost (wanneer komen die miljarden van Griekenland terug, meneer de Jager??) En wat hebben WIJ er aan?? Democratisch is het echt niet in elk geval. Stop gewoon met die EU. Beter voor Nederland. Dat helpt je niet, het chat controle vuur is aangestoken door Grapperhaus... Wie wind zaait zal storm oogsten... Sterker nog, ik denk dat zonder het EU hof er in nederland al heel wat meer draconische msatregelen op het gebied van "veiligheid" zou zijn ingesteld. De Neferlandse Grondwet is op z'n best een richtlijn, en heeft verder weinig waarde want de eerste kamer doet regelmatig z'n werk niet.
Beschrijf je klacht (Optioneel):