Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Je bent schuldig tot het tegendeel bewezen wordt... ohnee, je bent gewoon schuldig. Ook al gaat dat in tegen de Rechten van de Mens. https://www.uu.nl/onderwijs/universele-verklaring-van-de-rechten-van-de-mens-75-jaar/artikel-11-onschuldig Tsja, wetten. Daar hoeft een overheid zich niet aan te houden, toch?
Beschrijf je klacht (Optioneel):