Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Hey wordt tijd dat overhefen gaan verplichten om chrome manifest 2 weer voor te schrijven... Dan heb je als burgen nog enige controle op wat je wil tehenhouden. Of je gebruikt een browser waarvan de ontwikkeling niet door een advertentieboer gestuurd wordt.
Beschrijf je klacht (Optioneel):