Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Leger, politie en politiek zeker weer gevrijwaard van deze spionage techniek? Dan blijft de corruptie onder de pet en heeft men een priveleger om de dwarsliggende burger in het gareel te houden. Ben blij dat ik al geleden vertrokken ben.
Beschrijf je klacht (Optioneel):