Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: het ontbreekt aan geld en personeel. Het is ooit uitbestteed om een reden. Ja dat SEP, somebody else problem. Uit het zicht.. en af en toe wat geld toestoppen... Dan kunnen je personeels kosten veranderen... ipv ICT ers huur je nu juristen en auditors in. Toe gegeven je hebt er wsch. minder van nodig, maar die zijn wel 3-10 keer zo duur. Daarna geef je ook de controle uithanden.. en heb je alleen nog een programma manager en een secretaresse nodig die de geldstromen beheren. Maar bestuur en conyrole ben je kwijt.
Beschrijf je klacht (Optioneel):