Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-02-2005, 02:31 door Anoniem

Op maandag 07 februari 2005 00:39 schreef Jeroen onder meer: > Het probleem is dus wel te managen. Alleen voor zover het bounces betreft die daadwerkelijk in user mailboxes terechtkomen, zoals je aan het einde van je post beschijft. D.w.z. met een kleine bijwerking, nl. dat eventuele bounces die echt voor lokale users bestemd zijn, ook op een zijspoor worden gezet. > Goed dat je dat weer eens naar voren brengt. Veel > mail servers accepteren mail zonder controle of de > mail wel te bezorgen is. Die controle moet je dus > altijd doen aan de poort, tijdens de SMTP sessie, > direct na ontvangst van RCPT TO. Zo voorkom je > dat je onbezorgbare mail hoeft te queuen en zo > stuur je zelf nooit Delivery Status Notifications naar > vervalste afzenders. Volstrekt mee eens! Echter, door af te sluiten met "Het probleem is dus wel te managen" wek je voor minder ingewijden de indruk dat dit iets is dat ik kan doen om m'n probleem op te lossen, maar dat is natuurlijk niet zo. De rest van de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha