Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-02-2005, 01:17 door Anoniem

Door Anoniem Schandalig dat telecombedrijven hieraan meewerken. Nederlandse telecombedrijven moeten deze gesprekskosten weigeren in te innen en niet afdragen aan malafide bedrijven in Verweggistan. Dan is het snel afgelopen met deze praktijken. Hmm KPN moet daaraan meewerken. KPN heeft bezorgplicht zoals dat heet. Moet van de OPTA. KPN kan alleen vragen aan de operator daar of ze dat nummer daar willen blokkeren. Doen ze dat daar niet dan kan KPN een operator blokkeren. Dat kan knap lastig zijn aangezien alle nummers van zo'n operator geblokkeerd worden. Blokkeert KPN alleen dat bepaalde nummer dan is de dag daarna dat nummer gewijzigd en begint het verhaal weer vanvoren af aan. Daarnaast zou het wel eens zo kunnen zijn dat een kleine marktpartij (zoals Tele2) geen bezorgplicht heeft en KPN wel. Ik denk dat de OPTA hiet dus een taak heeft door te zorgen dat elke operator zo'n nummer kan blokkeren.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha