Archief - De topics van lang geleden

windows xp gebruikersaccounts

28-12-2005, 11:34 door wimke-pey, 3 reacties
Hallo,

Ik wil in XP meerdere gebruikersaccounts toewijzen (1x beheerder / 3x
gebruiker). Hoe / waar kan ik regelen welke programma's de gebruikers te
zien krijgen en mogen gebruiken? Voorbeeld: stel ik wil als beheerder wél
gebruik maken van Powerpoint maar dit niet ter beschikking stellen aan de
gebruikers, hoe moet ik dat dan doen?


B.v.d.
Wimke
Reacties (3)
31-12-2005, 16:51 door XXX
Eerlijk gezegd geloof ik niet dat dit van toepassing is bij Windows xp (
home , professional) .

Dit zal wel van toepassing zijn bij de nieuwe windows Longhorn of ook wel
Vista genoemd die tegen juli 2006 er zal zijn.

Met vriendelijke groeten.
31-12-2005, 18:03 door Anoniem
het kan ook wel in xp denk ik, maar een windows xp forum lijkt me
een beter plaats voor dit soort vragen. ook denk ik dat je via
google wel makkelijk genoeg wat moet kunnen vinden.
03-01-2006, 11:30 door Anoniem
je kunt in windows xp een group policy editen, ga naar start
--> uitvoeren --> type gpedit.msc en druk op ok, nu krijg je
de group policy editor te zien, je kunt bij
gebruikerssjablonen en dan software instellingen een aantal
applicaties wel toewijzen aan gebruikers. Ik weet niet of
dit per gebruiker ook kan verschillen. Waarschijnlijk gaat
dit per groep gebruikers. Uiteraard word het beheerders
account niet geschonden.

Vr. Gr. Marco
Reageren

Deze posting is gelocked. Reageren is niet meer mogelijk.