/dev/null - Overig

Huisartsenposten - toename agressie

19-07-2019, 12:19 door Anoniem, 31 reacties
Dit komt door straling 3G/4G/5G
en op elke hoek van de straat komen straks antennes's
toename van agressie van burgers zie je op elk vlak gaan toenemen.
Reacties (31)
24-07-2019, 14:48 door Anoniem
Ik ben het hier volledig mee eens. Ik merk het zelfs aan onze hond, die wordt er ook agressief van!
Misschien is het een idee om wifi beschermings pakken uit te delen aan de burgers.
Er wordt immers ook water uitgedeeld bij deze exotische hitte.
24-07-2019, 16:48 door Anoniem
Beschermingspakken? Alu hoedjes zul je bedoelen! Ook voor dieren.
24-07-2019, 17:12 door Anoniem
Door Anoniem: Dit komt door straling 3G/4G/5G
en op elke hoek van de straat komen straks antennes's
toename van agressie van burgers zie je op elk vlak gaan toenemen.

Bron / Links?

Laat maar ik heb zelf wel gezocht:

https://nos.nl/l/2294104 en https://4nieuws.nl/binnenland/2308225/huisartsenposten-zien-toename-agressie-door-patienten.html


Dit vond ik ook opmerkelijk: "Oorzaak onbekend."

https://www.nu.nl/auto/4662837/toename-verkeersdoden-oorzaken.html
https://www.nhnieuws.nl/nieuws/244278/de-peiling-sterke-toename-verkeersdoden-in-2018


Nog een toename: "Recordaantal verwarde personen."

https://www.zorgvisie.nl/aantal-incidenten-met-verwarde-personen-met-65-procent-toegenomen/
https://www.ad.nl/binnenland/politie-luidt-noodklok-recordaantal-incidenten-verwarde-personen-kijk-hier-waar~a9a3a9ac/


Nog meer om je zorgen over te maken?

https://www.nu.nl/gezondheid/4212030/stijging-aantal-jongeren-antidepressiva-slikt-zorgwekkend.html

En mentale druk op jongeren stijgt: https://www.vtv2018.nl/druk-op-jongeren


Oorzaak van verkeersdoden en slechte leefwijzen volgens een Belgisch ondezoek verwijtbaar aan luchtproblematiek. Okey!


Dus je vooral geen zorgen maken en oppassen wanneer je een frisse neus gaat halen.
24-07-2019, 17:21 door Anoniem
Door Anoniem: Dit komt door straling 3G/4G/5G
en op elke hoek van de straat komen straks antennes's
toename van agressie van burgers zie je op elk vlak gaan toenemen.

Met name de onafhankelijke babyboomers met genoeg bezit (hypotheek) zijn erg zorgeloos en leven dus langer.

De meeste hier zijn in de verkeerde generatie geboren :) De 30's en 40's zouden eens wat meer voor elkaar moeten doen en voor de jeugd, die de toekomst heeft...

Ondertussen geven rijke ouderen miljoenen uit aan onderzoek om langer te leven uit angst voor de dood, in Silicon Valley wordt die angst vertaald in projecten om desnoods "onsterfelijk" te worden door extractie van denkpatronen naar de cloud.

Als ze eens wat minder feestjes gaven met drugs en "vermaak" was dit allemaal niet nodig.

Misschien en hopelijk zit de wijsheid bij enkele Nederlandse en Europese babyboomers die de transitie op technologisch vlak nog niet begrijpen en zoeken naar antwoorden in plaats van het "vermaak" in de Verenigde Staten.
24-07-2019, 17:26 door Anoniem
Door Anoniem: Ik ben het hier volledig mee eens. Ik merk het zelfs aan onze hond, die wordt er ook agressief van!
Misschien is het een idee om wifi beschermings pakken uit te delen aan de burgers.
Er wordt immers ook water uitgedeeld bij deze exotische hitte.

Ga jij in een ruimtepak lopen met deze hitte? Ook op het strand magne tiet niet meer zonder afscherming omdat andere mensen misschien aanstoot kunnen nemen bij het zien van een menselijk lichaam.

Dat we met zijn allen maar upgraden naar de nieuwe preutsheid en hopen op het beste... #laatstevrijegeneratie
24-07-2019, 21:19 door Anoniem
Is het niet beter om eerst eens te kijken waar die agressie eigenlijk door veroorzaakt wordt?
Vette kans natuurlijk dat die oorzaak niet genoemd mag worden en dus niet genoemd wordt, zodat je dan gaat
denken aan dingen als straling. Maar dat hoeft het dus niet te zijn.
24-07-2019, 22:01 door DLans
Dit is een grap toch? Als dit het niveau is hier ... oh my
24-07-2019, 23:31 door Anoniem
Door Anoniem: Dit komt door straling 3G/4G/5G
en op elke hoek van de straat komen straks antennes's
toename van agressie van burgers zie je op elk vlak gaan toenemen.
Dat is dan erg vreemd.
Ik heb als beveiliger gewerkt in een huisartsenpost, maar nooit gemerkt van een toename van agressie.
Dus ik vraag mij af waar de pers en de mensen dit precies vandaan halen.
24-07-2019, 23:53 door Anoniem
Aan de reacties in deze draad te lezen, wordt het nu toch wel erg warm.
25-07-2019, 07:43 door spatieman - Bijgewerkt: 25-07-2019, 07:43
ik geloof dat iemand even naar de huisarts moet voor pilletjes.....
25-07-2019, 07:44 door Anoniem

Ondertussen geven rijke ouderen miljoenen uit aan onderzoek om langer te leven uit angst voor de dood, in Silicon Valley wordt die angst vertaald in projecten om desnoods "onsterfelijk" te worden door extractie van denkpatronen naar de cloud.
En waar geven de jongeren miljoenen aan uit ?
Smartphone's die al die straling (wifi, 3G, 4G enz) nodig hebben.
Anderen de schuld geven, altijd makkelijk.
25-07-2019, 10:12 door Ron625
Feit: Sinds we een GSM toestel hebben, is de gemiddelde leeftijd toegenomen.
Maar ook dat is, evenals hier boven, een appels en peren vergelijking :-)
25-07-2019, 11:27 door [Account Verwijderd]
Door Anoniem: Dit komt door straling 3G/4G/5G
en op elke hoek van de straat komen straks antennes's
toename van agressie van burgers zie je op elk vlak gaan toenemen.

Nee hoor, dat heeft helemaal niets met elektromagnetische straling te maken (die heeft immers geen interacties met menselijk weefsel). Nee, de toename van gewelddadig gedrag komt door die gewelddadige videoclips van rappers en gewelddadige films uit Hollywood.
25-07-2019, 12:47 door Anoniem
De reden dat het zo warm is, is dat het minder waait. En dat komt vanwege de windmolens, die halen de energie uit de wind.
25-07-2019, 14:16 door Spiff has left the building
Door Anoniem, 12:47 uur:
De reden dat het zo warm is, is dat het minder waait. En dat komt vanwege de windmolens, die halen de energie uit de wind.
Ha, dan moeten we dus dringend meer zonnepanelen, die kunnen wat energie uit het zonlicht halen ;-)
25-07-2019, 15:12 door Anoniem
Door Anoniem: Is het niet beter om eerst eens te kijken waar die agressie eigenlijk door veroorzaakt wordt?
Vette kans natuurlijk dat die oorzaak niet genoemd mag worden en dus niet genoemd wordt, zodat je dan gaat
denken aan dingen als straling. Maar dat hoeft het dus niet te zijn.
Toch heb ik liever dat ze het zekere voor het onzekere nemen en niemand blootstellen aan die straling. Zou ook een hoop ongelukken schelen door het overbodig worden van de smartphone.
25-07-2019, 16:04 door Anoniem
Door Anoniem:
Door Anoniem: Is het niet beter om eerst eens te kijken waar die agressie eigenlijk door veroorzaakt wordt?
Vette kans natuurlijk dat die oorzaak niet genoemd mag worden en dus niet genoemd wordt, zodat je dan gaat
denken aan dingen als straling. Maar dat hoeft het dus niet te zijn.
Toch heb ik liever dat ze het zekere voor het onzekere nemen en niemand blootstellen aan die straling. Zou ook een hoop ongelukken schelen door het overbodig worden van de smartphone.
O er zal vast en zeker wel een aspect aan telefoons zijn wat agressie veroorzaakt, maar ik denk niet zozeer dat dat straling is en zeker niet straling van opstelpunten.
Als je zo'n ding tegen je hersenpan aandrukt dan krijg je een veelvoud van de straling binnen van die je eventueel opvangt van opstelpunten (hoeveel G dan ook en/of WIFi en anderen).
En het voortdurend uitwisselen van informatie over wat er nou weer fout en gevaarlijk is in de wereld dat kan ook aanleiding geven voor agressie.

De hoofdreden voor agressie is en blijft echter een achtergebleven normbesef, al dan niet door benedenmaatse opvoeding of andere normen in de cultuur.
25-07-2019, 16:49 door Anoniem
Door Anoniem:
Door Anoniem: Dit komt door straling 3G/4G/5G
en op elke hoek van de straat komen straks antennes's
toename van agressie van burgers zie je op elk vlak gaan toenemen.

Bron / Links?

Laat maar ik heb zelf wel gezocht:

https://nos.nl/l/2294104 en https://4nieuws.nl/binnenland/2308225/huisartsenposten-zien-toename-agressie-door-patienten.html


Dit vond ik ook opmerkelijk: "Oorzaak onbekend."

https://www.nu.nl/auto/4662837/toename-verkeersdoden-oorzaken.html
https://www.nhnieuws.nl/nieuws/244278/de-peiling-sterke-toename-verkeersdoden-in-2018


Nog een toename: "Recordaantal verwarde personen."

https://www.zorgvisie.nl/aantal-incidenten-met-verwarde-personen-met-65-procent-toegenomen/
https://www.ad.nl/binnenland/politie-luidt-noodklok-recordaantal-incidenten-verwarde-personen-kijk-hier-waar~a9a3a9ac/


Nog meer om je zorgen over te maken?

https://www.nu.nl/gezondheid/4212030/stijging-aantal-jongeren-antidepressiva-slikt-zorgwekkend.html

En mentale druk op jongeren stijgt: https://www.vtv2018.nl/druk-op-jongeren


Oorzaak van verkeersdoden en slechte leefwijzen volgens een Belgisch ondezoek verwijtbaar aan luchtproblematiek. Okey!


Dus je vooral geen zorgen maken en oppassen wanneer je een frisse neus gaat halen.

Ik moet constateren,nadat je wanhopig al die linkjes hebt geplaatst,en op zoek bent naar de bron van de topicstarter
dat iets aannemen of lezen van iemand die wellicht andere bronnen nastreeft,het
best wel lastig voor je kan zijn,en dat is natuurlijk niet zo erg,het is
wellicht ook niet altijd mainstream nieuws.
25-07-2019, 17:03 door Anoniem
Door Ron625: Feit: Sinds we een GSM toestel hebben, is de gemiddelde leeftijd toegenomen.
Maar ook dat is, evenals hier boven, een appels en peren vergelijking :-)

Ja en opa jan rookte tot zijn 90ste sigaren,
en heb je veel gesport opa jan,zoals de moderne supermens behoort te doen in nederland anno 2019?
(zoals joggen in het park bij temperaturen tussen de -10 of +30 graden)

Nee jongen,ik heb nog nooit gesport,en ik zelfs ooit gedronken,
wellicht heb ik geluk gehad en of heb ik een sterk dna.

Ok opa jan,maar wij van de gezondheids en millieu maatschappij geloven jou niet opa jan.

Hoepel nou maar op zei opa jan,dan geloof je mij maar niet,
ik las laatst in de krant dat je binnenkort geen patat meer mag eten binnen een kring
om nabij school-gebouwen.

Ja dat klopt opa jan dat is helemaal waar,wij zijn goed bezig hier in nederland he opa jan :-)
25-07-2019, 18:26 door [Account Verwijderd]
Door Anoniem:
Door Anoniem: Is het niet beter om eerst eens te kijken waar die agressie eigenlijk door veroorzaakt wordt?
Vette kans natuurlijk dat die oorzaak niet genoemd mag worden en dus niet genoemd wordt, zodat je dan gaat
denken aan dingen als straling. Maar dat hoeft het dus niet te zijn.
Toch heb ik liever dat ze het zekere voor het onzekere nemen en niemand blootstellen aan die straling. Zou ook een hoop ongelukken schelen door het overbodig worden van de smartphone.

Droom verder. Die 'straling' is onschadelijk en het heeft geen enkele zin om dat te gaan verbieden omdat het 'agressie' zou veroorzaken. Lange tijd geleden was men bang voor boekdrukkunst, fietsen, auto's, elektriciteit, enz., enz. Wat de boer niet kent... Het gebruik van smartphones en andere draadloze toepassingen zal alleen maar toenemen. Dat heet vooruitgang.
25-07-2019, 20:25 door Anoniem
Het komt door de windmolens. Ik was laatst op de maasvlakte en zag allemaal dode zee. meeuwen liggen bij die molens.

Kortom zo'n klap is gewoon niet gezond op het eind doe je als je geluk hebt allen nog maar 5 g's


ggg


Maar ja eerlijk gezegd vraag ik me serieus af hoe het nu zit met die straling...het moet op een of andere manier zijn effect hebben de natuur is altijd eerlijk en meedogenloos... je wijzigt iets.. iets en heeft effect.

Ja daarom hebben we hittegolven...ik maar wachten met me pannetje op scheveningen... nou mooi geen hittegolf
25-07-2019, 23:29 door Anoniem
Door Anoniem: Is het niet beter om eerst eens te kijken waar die agressie eigenlijk door veroorzaakt wordt?
Vette kans natuurlijk dat die oorzaak niet genoemd mag worden en dus niet genoemd wordt, zodat je dan gaat
denken aan dingen als straling. Maar dat hoeft het dus niet te zijn.

Manipulatie van personen die toneel spelen zoals politici en aanstichters? De hele wereld is tenslotte een podium van buurtplein tot de Msm.
25-07-2019, 23:36 door Anoniem
Vandaag, 16:49 door Anoniem

Die links zijn toch allemaal MSM gecontroleerde (geverifieerde) media.

Er komt vast nog een psyop of attack om alle aluhoedjes sites te koppelen met alt-right en andersdenkenden om deze groepen op te rollen want de groep wordt groter, kijk maar naar de vervuiling op Socialmedia.

Er is een precedent nodig om in te grijpen bijv. die bekende 1-letterige Psyop alt-right in de VS geliefd onder "patriots".

Een precedent is meestal geweld of terreur zoals we zagen in Nieuw Zeeland, ook gelinkt aan alt-right en van die onsmakelijke boards op internet. Dit leek om Livestreams op Youtube beter te kunnen beheersen.

Gab.AI is eerst 2 jaar geinfiltreerd door mensen of botnets die opeens anti-semitische teksten verspreiden. Daarna een rechts-extremistische aanslag en toen werd de druk op GAB opgevoerd.

De patronen zijn altijd hetzelfde. Terreur, oplossing... Die q psyop is ook niet gezond. Dat zijn lunchboxes, honeypots en sting ops.
26-07-2019, 08:21 door Anoniem
Door Anoniem: Is het niet beter om eerst eens te kijken waar die agressie eigenlijk door veroorzaakt wordt?
Vette kans natuurlijk dat die oorzaak niet genoemd mag worden en dus niet genoemd wordt, zodat je dan gaat
denken aan dingen als straling. Maar dat hoeft het dus niet te zijn.
Kijk eens rond in de maatschappij hoe men reageert op bepaalde onderwerpen. Kijk eens hoe men reageert in Great Britain momenteel reageert. Kijk eens naar de president van America.
Het is tegenwoordig voornamelijk ikke, ikke, ikke. Al komt geloof ook te veel voor in dit soort ideeën, mijn geloof is beter dan jouw geloof.

Door Anoniem:
Door Anoniem: Is het niet beter om eerst eens te kijken waar die agressie eigenlijk door veroorzaakt wordt?
Vette kans natuurlijk dat die oorzaak niet genoemd mag worden en dus niet genoemd wordt, zodat je dan gaat
denken aan dingen als straling. Maar dat hoeft het dus niet te zijn.
Toch heb ik liever dat ze het zekere voor het onzekere nemen en niemand blootstellen aan die straling. Zou ook een hoop ongelukken schelen door het overbodig worden van de smartphone.
Maar er kunnen ook weer andere doden vallen, omdat alles complexer of trager is/wordt. Waarschijnlijk zelfs veel meer dodn
26-07-2019, 11:39 door Anoniem
Dit komt door straling 3G/4G/5G en op elke hoek van de straat komen straks antennes's toename van agressie van burgers zie je op elk vlak gaan toenemen.

Ah, misschien moeten advocaten dat bij ieder geweldsdelict naar voren brengen. Het komt niet door mijn client, maar door straling.

Niet verbaasd dat je op geen enkele manier je bewering onderbouwt.
26-07-2019, 11:58 door Anoniem
Door Anoniem:
Dit komt door straling 3G/4G/5G en op elke hoek van de straat komen straks antennes's toename van agressie van burgers zie je op elk vlak gaan toenemen.

Ah, misschien moeten advocaten dat bij ieder geweldsdelict naar voren brengen. Het komt niet door mijn client, maar door straling.

Niet verbaasd dat je op geen enkele manier je bewering onderbouwt.

We kennen elkaar niet,dus van dat jij of ik verbaasd over elkaar kunnen zijn
is niet van toepassing,tevens is niet van toepassing dat jou argument of dat van de topicstarter
bewezen onderbouwt is of moet zijn,er zijn meer bronnen dan alleen nieuwsuur,de nos,en de mainstream.
26-07-2019, 12:59 door Anoniem
Door Anoniem:
Door Anoniem: Is het niet beter om eerst eens te kijken waar die agressie eigenlijk door veroorzaakt wordt?
Vette kans natuurlijk dat die oorzaak niet genoemd mag worden en dus niet genoemd wordt, zodat je dan gaat
denken aan dingen als straling. Maar dat hoeft het dus niet te zijn.
Kijk eens rond in de maatschappij hoe men reageert op bepaalde onderwerpen. Kijk eens hoe men reageert in Great Britain momenteel reageert. Kijk eens naar de president van America.
Het is tegenwoordig voornamelijk ikke, ikke, ikke. Al komt geloof ook te veel voor in dit soort ideeën, mijn geloof is beter dan jouw geloof.
Het is niet eens alleen dat geloof, dat speelt wel mee (bijvoorbeeld dat een vrouw niet behandeld zou mogen worden door
een mannelijke dokter en haar eigen man agressief wordt als dat toch de enige optie is), maar ook een verschil in
ontwikkelnivo van het land van afkomst. Als je uit een land komt waar mensen die op straat een ongeluk krijgen meteen
op een brancard gesmeten worden, een ziekenauto in gerost, en met loeiende sirenes naar een ziekenhuis gebracht
worden waar men niets meer voor ze kan doen, en je komt dan hier en de ziekenautobroeders gaan die persoon eerst
onderzoeken en kijken hoe ze die kunnen stabiliseren voor vervoer, dan ga je als bekrompen omstander natuurlijk
vloeken en slaan. Of altans, niet natuurlijk, maar kennelijk gebeurt dat in grote mate.
En dat kan bij een huisartsenpost ook zo gaan als iemand die wordt binnengebracht niet meteen wordt behandeld
en/of doorgestuurd naar het ziekenhuis.
Niet aan de verwachting tegemoetkomende behandelingen en procedures zijn kennelijk een reden om agressief te
worden. Of in ieder geval bij bepaalde mensen. Straling is daar niet voor nodig.
26-07-2019, 13:41 door Anoniem
Er zijn meer bronnen dan alleen nieuwsuur,de nos,en de mainstream.

Bronnen ? Welke bronnen ?
26-07-2019, 14:42 door Ron625
Door Anoniem:Niet aan de verwachting tegemoetkomende behandelingen en procedures zijn kennelijk een reden om agressief te
worden. Of in ieder geval bij bepaalde mensen. Straling is daar niet voor nodig.
Dan komen we al snel tot de conclusie, dat domme mensen meer agressief (kunnen) zijn.
Niet begrijpen wat er gebeurt kan ook geen reden zijn tot asociaal gedrag, dus hier komt dan ook een stuk (mislukte) opvoeding om de hoek kijken...........
26-07-2019, 15:19 door Anoniem
Door Anoniem: Dit komt door straling 3G/4G/5G
en op elke hoek van de straat komen straks antennes's
toename van agressie van burgers zie je op elk vlak gaan toenemen.


Het ligt niet aan 5g (dezelfde modulaties om je zenuwstelsel te manipuleren werken ook op WiFi en microgolven voor beinvloeding worden al decennia toegepast en is algemeen bekend).

Er is niets mis met technologie maar er zijn facties en groepen die een agenda voeren op allerlei fronten. Zij weten precies waar mensen voor kunnen worden banggemaakt zeker als er een kern van waarheid in zit maar tech wordt gewoon misbruikt door die facties en groepen en wat of wie pak je dan het eerste aan? Juist de insider threat!!!

En dit gebeurt niet dus dit is een probleem.

Stel je voor je denkt dat je vanuit huis voor een beveiligingsbedrijf of software bedrijf werkt maar je vriendin beinvloedt je en kopieert al je werk. Er gaat eens wat mis met je bedrijf of de software, ligt het dan aan de software, aan de techniek?

Er is zijn 2 constante factoren:

1 Techniek schrijft altijd voort dus je verzetten tegen voortuigang is stilstand en wordt achteruitgang
2 OVERAL zitten er rotte appelen in de maatschappij dus ook in je supergeheime afgeschermde werkomgeving als je niet alles kunt uitsluiten. Corrupte mensen is van alle tijden en zullen misbruik blijven maken van elke vorm van nieuwe tech!
26-07-2019, 15:26 door Anoniem
Door Anoniem:
Door Anoniem:
Door Anoniem: Is het niet beter om eerst eens te kijken waar die agressie eigenlijk door veroorzaakt wordt?
Vette kans natuurlijk dat die oorzaak niet genoemd mag worden en dus niet genoemd wordt, zodat je dan gaat
denken aan dingen als straling. Maar dat hoeft het dus niet te zijn.
Kijk eens rond in de maatschappij hoe men reageert op bepaalde onderwerpen. Kijk eens hoe men reageert in Great Britain momenteel reageert. Kijk eens naar de president van America.
Het is tegenwoordig voornamelijk ikke, ikke, ikke. Al komt geloof ook te veel voor in dit soort ideeën, mijn geloof is beter dan jouw geloof.
Het is niet eens alleen dat geloof, dat speelt wel mee (bijvoorbeeld dat een vrouw niet behandeld zou mogen worden door
een mannelijke dokter en haar eigen man agressief wordt als dat toch de enige optie is), maar ook een verschil in
ontwikkelnivo van het land van afkomst. Als je uit een land komt waar mensen die op straat een ongeluk krijgen meteen
op een brancard gesmeten worden, een ziekenauto in gerost, en met loeiende sirenes naar een ziekenhuis gebracht
worden waar men niets meer voor ze kan doen, en je komt dan hier en de ziekenautobroeders gaan die persoon eerst
onderzoeken en kijken hoe ze die kunnen stabiliseren voor vervoer, dan ga je als bekrompen omstander natuurlijk
vloeken en slaan. Of altans, niet natuurlijk, maar kennelijk gebeurt dat in grote mate.
En dat kan bij een huisartsenpost ook zo gaan als iemand die wordt binnengebracht niet meteen wordt behandeld
en/of doorgestuurd naar het ziekenhuis.
Niet aan de verwachting tegemoetkomende behandelingen en procedures zijn kennelijk een reden om agressief te
worden. Of in ieder geval bij bepaalde mensen. Straling is daar niet voor nodig.

Wat mij zo erg opvalt is dat veel mensen snel getriggerd worden vooral die groepen die hun leven met internet hebben geintegreerd zijn niet steeds minder in staat om nuchter te blijven.

Daarbij worden mensen gemanipuleerd voor de agenda van anderen, online en offline. Lees je maar in over black ops.

De techniek is mooi. 5g is gewoon een volgende logische stap in de evolutie van ons mondiaal communicatiesysteem en elke vorm van tech kan worden misbruikt. Ook bestaat er anti-innovatie propaganda om mensen bang te maken voor nieuwe ontwikkelingen. Die vijandelijke insiders of vijandelijke staten die mensen opdraaien met anti-innovatie propaganda zijn ook de eersten om "aluhoedje" te roepen. Deze vorm van manipulatie is heel sneaky.
Reageren

Deze posting is gelocked. Reageren is niet meer mogelijk.