Door Anoniem: Door DeZin: Jemig zeg. Die klantenservice medewerker bij de Jumbo kon mij ook al geen openheid van zaken geven over de financiën van Frits van Eerd.
Jumbo is heel wat groter en heeft heel wat meer managementlagen dan een typische tandartspraktijk, en bij die foto gaat het over een persoonsgegeven van de patiënt zelf, en niet van de praktijkhouder. Op het moment dat men die foto wil maken moet men kunnen vertellen waar die voor dient en met welke grondslag men het verwerkt. Sla de AVG er eens op na, zou ik zeggen.
De grondslag die mij werd verteld was dat men dagelijks wilde kunnen zien of de persoon die kwam ook werkelijk een afspraak op die dag / tijd had.
Je kunt dan ook de naam en id kaart vragen bij de balie.
Dan denk ik: "wil je dat dan automatisch beoordelen dan met gezichtsherkenning?" wat dan het meest effectief / snel zou zijn hetgeen ik ook vroeg.
Daarop werd niet uitgelegd of volmondig Ja geantwoord.
Heel veel huisartsen in den lande bieden dit aan