Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-10-2012, 15:12 door Anoniem

Door Rasalom: DNT was een afspraak tussen de advertentie branche en de browserbouwers. Microsoft heeft met haar implementatie van DNT de absolute grens gezocht, dus dat de adverteerder zich hier boos over maken snap ik wel. Maak je geen illusies, ze zijn zo hypocriet als de pest, die adverteerders. Men was al helemaal niet van plan DNT te honoreren in de betekenis "do not track", in plaats daarvan zijn ze van plan geen gerichte advertenties te tonen maar wel te tracken, alsof DNT "do not place targeted ads but please do track" betekent: http://www.zdnet.com/why-do-not-track-is-worse-than-a-miserable-failure-7000004634/ Two big associations, the Interactive Advertising Bureau and the Digital Advertising Alliance, represent 90% of advertisers. Downey says those big groups have devised their own interpretation of Do Not Track. When the servers controlled by those big companies encounter a DNT=1 header, says Downey, "They have said they will stop serving targeted ads but will still collect and store and ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha