Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-07-2013, 22:28 door Anoniem

Op za 13 juli Hitman Pro Alert 2 (volgens mij versie 2.0.10) geïnstalleerd op mijn wat oudere laptop met Windows XP Servicepack 3 en Microsoft Security Essentials. Alhoewel het in eerste instantie wel leek te werken (omdat alle drie mijn browsers - IE8, Chrome28 en FF22 - met de flyout openden), sloot daarna mijn laptop met een blauw scherm af. Bij het daarop volgende automatisch opnieuw opstarten van Windows vond een schijfcontrole plaats en werd een aantal fouten gerepareerd. Na opnieuw proberen van mijn browsers volgde opnieuw een shutdown. Vervolgens HPA verwijderd en de laptop werkte weer goed. Op zo 14 juli voor de zekerheid nog een keer geprobeerd, maar met hetzelfde resultaat. HPA weer verwijderd en mijn laptop doet het nu ruim een dag later nog steeds goed. Voorlopig doe ik het maar even zonder HPA. Misschien komt er nog een versie die het op mijn laptopje wel doet??

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha