Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-12-2016, 23:59 door Anoniem

Hosting bedrijven zouden smart backup oplossingen moeten inzetten. 90% van alles gebruikere heeft maandelijks 0 mutaties, dus afgezien van mail hoef je eigenlijk maar weinig te backuppen. Dus hoster zouden snapshots moeten maken en als download moeten aanbieden aan klanten. Download en bewaard de klant zelf zijn backups dan kost het nietd extra, moet de hoster her bewaren dan reken je de kosten plus marge. Over toegang, hosters zouden user rights moeten beperken en nauit diensttreding het useraccount deactiveren. Ik werkte bij voor een projevt bij een bank. Kreeg maanden later de vraag wat mijn wachtwoord was. Bleek mijn account nog actief te zijn. Ik had nog steeds alle rechten. Dat is gewoon erg slordig en mijn inziens verwijtbaar nalatig. Wachtwoorden moeten ook periodiek worden aangepast en medewerkers nda contracten laten tekenen en ze mededelen dat er bij misbruik altijd aangifte wordt gedaan. Dat schrikt ook af. Opmerking over medewerkers in de gaten houden dmv camera's is trouwens niet zomaar ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha