Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-05-2017, 15:05 door Anoniem

Door Anoniem: Ik snap sowieso niet waarom medische apparatuur aan een netwerk hangt. Van een administratief systeem wel, indien goed dichtgetimmerd (mits VPN, encryptie, slim en goed opgeleid personeel), dat scheelt papier en een snellere doorgifte van gegevens. Heb je enig idee hoe groot een MRI scan werkelijk is? Die zet je niet even over met een USB stickje. Daarnaast, als iets centreel beheerd / gemonitoord kan worden, is dat verdomde gemakkelijk. Juist veel medische informatie gaat direct je EPD in, waarna je bij de dokter direct op zijn computer de uitslag kan dien. Een zuster kan bijvoorbeeld al zien, of een infuus bijna leeg is. En kan vanuit het magazijn direct een nieuwe vloeistof gebracht worden. Hardmonitor die direct aan andere systemen gekoppeld is. Zodat als er iets fout gaat, men dit direct kan zien. goed opgeleid personeel Hier heb je juist ook het grootste probleem te pakken. Personeel is goed in de medische zaken, maar complexe ICT is een lastig punt. En dat is niet alleen bij medisch ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha