Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-08-2017, 13:34 door Anoniem

Op de Ziggo site wordt al 2 week geklaagd dat het weggooien, na ophalen via pop3, niet meer goed werkt. Via webmail zag je dat de mail nog steeds op de server stond. Als het de mail client is die zelf expliciet een DELE- commando geeft, dan wordt dat commando blijkbaar genegeerd. Dat is ook toevallig..... Afgelopen weekend een nieuwe e-mailcliënt geprobeerd. (oeclassic) Ik heb daarin inderdaad instellingen gezien waarbij je zelf kunt bepalen wanneer de email van de server wordt gewist. Heb gekozen om het maar op de server te laten staan voor het geval de nieuwe client een drama zou zijn. Dat viel erg mee. Op een paar kleinigheden na werkte alles prima. Mails gedelete, maar komen dan in een soort Trashfolder terecht. Heb toen nog eens geprobeerd opnieuw mails te downloaden, maar er kwam niks. Ik heb geconcludeerd dat dit kwam omdat de mails eigenlijk nog steeds aanwezig waren in de Trashfolder. Ik wilde even wat oefenen om oeclassic goed in te stellen. Dus verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Toen ik daarna ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha