Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-08-2017, 17:27 door Briolet

Door Anoniem: Door Briolet: Op de Ziggo site wordt al 2 week geklaagd dat het weggooien, na ophalen via pop3, niet meer goed werkt.… Nou dat denk ik niet hoor. Ik denk eerder dat "de mensen" niet snappen hoe het werkt (hierboven 2 keer goed uitgelegd)… Bij sommige reacties heb ik ook de indruk, maar bij anderen is het duidelijk wel een bug. Inmiddels staat nu bij de ziggo-storingschecker, als je je eigen postcode intoetst: E-mail POP3 server probleem Wanneer u gebruikt maakt van een e-mail programma i.c.m. POP3 mailinstellingen, dan zouden de reeds opgehaalde e-mails niet in uw webmail omgeving zichtbaar moeten zijn. Op dit moment is er een probleem met de server waardoor de e-mails ook in uw webmail omgeving blijven staan. We werken hard aan een oplossing, excuses voor het ongemak. Als begindatum van de storing vandaag, maar het is echt al twee week bekend bij het Ziggo webcare team.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha