Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-08-2017, 18:01 door Anoniem

Door Anoniem: Ik heb daarin inderdaad instellingen gezien waarbij je zelf kunt bepalen wanneer de email van de server wordt gewist. Heb gekozen om het maar op de server te laten staan voor het geval de nieuwe client een drama zou zijn. Dat viel erg mee. Op een paar kleinigheden na werkte alles prima. Mails gedelete, maar komen dan in een soort Trashfolder terecht. Heb toen nog eens geprobeerd opnieuw mails te downloaden, maar er kwam niks. Ik heb geconcludeerd dat dit kwam omdat de mails eigenlijk nog steeds aanwezig waren in de Trashfolder. Ik wilde even wat oefenen om oeclassic goed in te stellen. Dus verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Toen ik daarna de client weer mails liet ophalen, kwamen ze weer allemaal binnen. Het werkt niet zoals je denkt. Het deleten, de trashfolder en opnieuw ophalen hebben niets met elkaar te maken. Bij ophalen met POP3 krijgt ieder bericht een "unique ID" en de client vraagt als hij nieuwe mail wil ophalen een lijst van unique ID's die de server heeft. (UIDL commando). ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha