Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-10-2017, 08:20 door Anoniem

Door karma4: Je geeft zelf al aan dat gegevens op een backup niet toegangkelijk zijn onder normale condities. Dan is je vraag om het daarvandaan te verwijderen niet echt relevant meer. ... Een backup herstellen tot de situatie vlak voor het event geldig was is een gangbare oplossing. Als je mijn reactie goed leest gaat het dan ook niet over het deleten van persoonsgegevens van een back-up, maar hoe ga je om bij het terugzetten. Stel je voor: je back-upt maar 1 keer per dag. Aan het eind van de dag heb je een crash/calamiteit, waardoor je de back-up van gisteren moet terugzetten. Je zult dan alle verzoeken tot verwijdering die op de verloren gegane dag zijn gedaan, opnieuw moeten doorvoeren. Dat vereist bijv. een apart register. Het wordt lastiger als het verwijderen automatisch is gedaan. Dan zul je systemen logfiles moeten bijhouden van het verwijderen die dan weer apart worden bewaard. Ik zie nog geen standaard applicaties binnen de financiele dienstverlening die dit soort functionaliteiten al hebben ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha