Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-11-2018, 18:31 door Anoniem

Door Anoniem: Het lijkt me niet handig om de fabrikant te vragen al bij verkoop een einddatum ondersteuning op de doos/router te laten plaatsen, want dat zal leiden tot eenzelfde situatie als de "tenminste houdbaar tot" datum om lang houdbare voedingsproducten: de fabrikant neemt het zekere voor het onzekere en hanteert een standaard termijn die aan de voor hem veilige en voor de consument onvoordelige kant is. We krijgen dan de situatie dat support eerder wordt beeindigd dan nu (de datum is bereikt dus we stoppen ermee, hoewel het technisch nog niet nodig is) en we kunnen nog vaker onze spullen gaan vervangen... Maakt echt geen bal uit. Consument koopt router voor leuke prijs. Consument installeert router. Consument kijkt nooit meer om naar router tot het moment dat de router het niet meer doet. Maar geinfecteerde routers blijven het over het algemeen prima doen, beter zelfs, ze pakken er nog een paar extra taakjes bij! Wat wel opmerkelijk is dat men zo over de kritiek heen walst met discutabeler ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha