Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-04-2019, 11:37 door Anoniem

Door Anoniem: e] Daaronder staat nog veel meer. Het hangt van de situatie af hoe je je identificeert, dus één vaste regel is er niet. In de eerste plaats moet je kijken: zegt de wet soms iets over deze situatie? Vervolgens ga je kijken wat de wet voorschrijft in die situatie en handel je daar naar. Verder moet men niet verder gaan dan noodzakelijk is om een noodzakelijk doel te bereiken. Maar nog veel belangrijker is dat als een organisatie een afweging maakt bij het kiezen van een vorm van identificatie, het zo moet zijn dat bij falen van de identificatie en daaruit voortvloeiende schade deze voor 100% moet komen te liggen bij die organisatie zelf, niet bij slachtoffers die deze afweging niet konden maken! Dus als een telefoonbedrijf een abonnement afsluit en zelf vindt dat het voldoende is (en kosteneffectief is) om klanten te identificeren aan de hand van een kopietje paspoort (die ze niet eens zelf gemaakt hebben), dan prima voor hen, maar als dat kopietje vervolgens frauduleus verkregen blijkt te ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha