Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-09-2020, 10:49 door MathFox

Door Anoniem: Een bedrijf dat een retour van een bestelling had toegezegd, besloot op zijn woorden terug te komen om onduidelijke redenen (ik heb recht op de retour maar daar gaat dit topic niet over). Ik had het geld al terug omdat het via Amazon was. Om ervoor te zorgen dat Amazon het bericht niet kon lezen, besloot het bedrijf bedreigingen naar mijn Whatsapp account te sturen. Normaal gesproken mag een bedrijf waar je zaken mee doet (of nog zaken mee hebt af te wikkelen) je via ieder gebruikelijk communicatiekanaal benaderen. Whatsapp mag, het sturen van bedreigingen niet; en dan maakt het ook niet uit via welk kanaal die bedreigingen verstuurd zijn. Je moet zelf maar eens kijken of het ernstig genoeg is om de politie in te schakelen; een klacht indienen bij Amazon of de keurmerkorganisatie is ook een mogelijkheid.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha