Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-01-2021, 12:18 door ael0721

Vanwege een schade aan mijn laptop heb ik een reparatiecentrum gezocht op internet. Ik kwam hierbij op www.del.reparatiecentrumnl.com. Zag er allemaal netjes uit en verwachte er niets verkeerd van. Op een gegeven moment heb ik gebeld en toen begon het. Een slecht Engels sprekende Indiër kwam aan de telefoon. Ik mijn probleem probleem uitgelegd en kreeg de melding dat er morgen een monteur langs kwam om mijn probleem op te lossen. Maar............ Ter verificatie moest ik €1 euro overmaken. Op zich niets mee maar toen werd gevraag of ik een soort Teamviewer wilde installeren. Toen gingen alle alarmbellen rinkelen. Omdat het om een laptop ging waar niets op stond heb ik dat gedaan. Er werd via de site opwaarderen.nl ingelogd met een yahoo mailadres en een banktransactie gestart. Na het scannen van de QR werd het helemaal vreemd. In plaats van 1€ kwam er €145 in mijn bank app te staan. Natuurlijk heb ik de transactie afgebroken. Direct naar Dell gebeld en zij waren niet op hoogte van dit z.g. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha