Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-05-2021, 12:35 door Anoniem

Door Anoniem: als medewerker van zo'n dienstverlener (wij zijn aardiger) kan ik aangeven dat je eerst moet zorgen dat je on speaking terms komt, hetgeen niet lukt door in je eigen gelijk te blijven. Neem je verlies, en betaal de factuur. Zorg dat de poppetjes die ruzie maken namens je bedrijf even opzij stappen, en laat de exit door een diplomaat verzorgen, niet door een vechter. Spreek af dat je gaat, en dat je dat op een prettige manier wilt doen, immers, ook een goede exit kan goede reclame zijn. Spreek eventueel ook af dat je achteraf niet gaat afzeiken, en laat dat vastleggen, zodat de partij die je wachtwoorden en cohones in zijn handen heeft, die afgeeft. En voor de volgende keer, leg vast wat van jou is, en bewaak dat. Net als een huwelijk, leg vast hoe je uit elkaar gaat, nu je nog vriendjes bent. Helemaal eens! Niets toe te voegen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha