Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-09-2021, 12:44 door Erik van Straten

Voor zover ik het begrijp gaat het niet om smartphones die ge-(D)DoS-ed worden, maar om servers gehuurd door Logius. Uit het artikel dat je aanhaalt (https://nos.nl/artikel/2399240-coronacheck-app-soms-onbereikbaar-door-ddos-aanvallen-en-grote-drukte): Probleem bij opvragen QR-code De app werkt zonder internet wanneer je eerder een QR-code hebt aangemaakt. In dat geval kan je zonder problemen het toegangsbewijs laten zien, zegt het ministerie. Dat geldt niet voor mensen die nog zo'n code moeten opvragen: daarvoor is een verbinding met de soms overbelaste server nodig. Daarnaast kan de QR-code niet werken bij mensen die de app een maand niet hebben gebruikt. Het ministerie adviseert gebruikers het coronatoegangsbewijs te 'checken' voordat je de deur uitgaat. Het advies van het ministerie: "Ga je 's avonds naar een café, zorg dan 's middags dat je een QR-code hebt opgevraagd." Kennelijk worden vaccinatie-QR-codes in de CoronaCheck app af en toe (regelmatig? hoe frequent?) ververst. Het zou mij niet ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha