Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-10-2021, 14:52 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: In ieder geval goed dat niet alle oplichting waarbij een computer betrokken is door de bank wordt "vergoed". We moeten niet in de situatie komen dat de banken een soort verzekeringsbedrijf voor onhandige gebruikers worden, want daar worden we met zijn allen het slachtoffer van doordat we samen die kosten die de bank maakt voor dit soort vergoedingen moeten opbrengen. Nee, maar banken kunnen wel dingen doen die de kans op dit soort ellende verkleint. ASN bijvoorbeeld heeft een daglimiet op overboekingen, die voor oudere digipassen standaard op €5000 staat en voor nieuw uitgegeven digipassen op €1000. Die limiet kan de klant zelf online verhogen, maar die verhoging gaat in met een vertraging van 4 uur, waarbij alleen uren tussen 7:00 en 23:00 meetellen (dat zal te maken hebben met de telefonische bereikbaarheid van de bank). Dat betekent dat ze bij precies dit soort oplichting een bedenktijd hebben ingebouwd waarin de klant kan concluderen dat er iets niet klopt. Ja dat is bij ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha