Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-06-2022, 10:58 door Anoniem

Door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ: Als ik de Consumentenbond was, zou ik het hier niet bij laten zitten. En als ik als klant een pakket niet zou ontvangen en ook geen bericht zou krijgen dat het niet afgeleverd is, dan zou ik daar werk van maken om een voorbeeld te stellen. Als klant ontvang je GEEN pakketten! Als klant VERSTUUR je pakketten. Degene die het pakket ontvangt is GEEN klant van PostNL en kan dus ook nergens werk van maken. Die moet de verzender informeren en DIE kan er achter aan gaan. Maar dan moet ie daar wel zin in hebben natuurlijk, het is voor hem waarschijnlijk effectiever om geen pakketten meer te sturen naar mensen die met dit soort ("ik heb geen zin om een account te maken en ook niet om via de mail die jij stuurde met de pakketcode naar die site te gaan en nu heb ik mijn pakket gemist") verhalen komen. Als honderd klanten dat doen, dan wordt er bij PostNL misschien een manager wakker en ontdekt opnieuw het concept "klanttevredenheid". Misschien ben jij zo'n manager. De gekte ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha