Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-06-2022, 13:15 door Anoniem

Door Anoniem: Indien door de politie geconstateerd is dat die klant onder bedreiging zijn pincode heeft afgestaan moet zo iemand, zeker nadat de klant meerdere malen met de bank contact heeft opgenomen, niet in een dergelijk register komen. Die "indien" en het tijdspad zijn wel wat dubieus. De money mule heeft nogal gewacht met melden en aangifte - waarschijnlijk pas tegen de tijd dat het doordrong dat HIJ ging hangen en het geen makkelijk geld was. Op 18 april 2020 is een extra iPhone gekoppeld, en meteen daarna is er een berg geld naar de rekening gekomen, en weggesluisd. Op 23 april meldt de consument "er wordt gefraudeerd" aan de bank. Idem 28 april. 27 mei - bank stuurt brief "we gaan de relatie beeindigen" en U in het fraude register zetten. 30 mei - consument gaat naar de politie en zegt dat het allemaal onder bedreiging was. Goh - je wordt bedreigd op 18 april, een week later zeg je alleen maar tegen de bank dat er gefraudeerd wordt met je rekening, en pas zes weken na de "bedreiging" doe je ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha