Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-05-2023, 12:23 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: "Dit heeft al geleid tot collega’s die privé worden gecontacteerd via bijvoorbeeld social media. " dus normaal fatsoen van mensen is het werkelijke probleem? Voorkomen is beter dan genezen. Maar mensen blokkeren op social media is ook gewoon een optie. Ik krijg echt geen tientallen verzoeken per week binnen omdat ik met voor- en achternaam bekend ben in het bedrijf. En de mensen met wie ik niet wil linken krijgen geen acceptatie van een linkverzoek. Nee is ook een antwoord. "binnen het bedrijf" is natuurlijk wat anders dan 'customer facing' , en zeker in de rol van helldesker. Ik heb de vraag geinterpreteerd voor eenn customer facing helpdesk , overigens. (dat is net niet helemaal duidelijk - maar in een bedrijfs-interne situatie klinkt het wel als een gekke vraag. Intern is een addressbook met volledige namen overal wel heel normaal). Het is me uit de vraag niet direct duidelijk of het om inter of extern support gaat , maar als je op, zeg, de ziggo helpdesk zit kan ik me ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha