Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-05-2023, 15:51 door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ

Door Arnoud Engelfriet: Door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ: Een bedrijf heeft een goede reden om zijn klanten op een klantvriendelijke manier te woord te staan. Dat houdt ook in dat medewerkers netjes hun achternaam noemen, die in het zakelijk verkeer gebruikelijk is om bij nader contact met het bedrijf naar eerder contact te kunnen verwijzen. Help me even waarom dat 'netjes' is, specifiek bij een helpdesk die volgens de vraagsteller consumenten te woord staat? Volgens mij zijn er nogal wat verschillende normen over wel of niet je echte naam, achternaam et cetera. Op forums als deze lijkt het bijvoorbeeld juist niet de bedoeling dat je je naam noemt. Dat je hier hulp bij nodig hebt, maakt al duidelijk dat je iets niet hebt meegekregen dat de meeste mensen van mijn generatie als vanzelfsprekend hebben meegekregen. Een stukje beschaving. In een zakelijke relatie tussen een (potentiële) klant en een bedrijf of organisatie, is het voor goed contact van belang dat zich van beide kanten een persoon kenbaar ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha