Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-05-2023, 17:38 door Anoniem

Het probleem is uiteraard de opkomst van de ondeskundige knopentellers als managers bij de bedrijven. Was de manager vroeger een langdurig in dienst zijnde medewerker die wat snapte van wat er op de werkvloer gebeurt, tegenwoordig wordt die als manager aangenomen met een of andere opleiding die niets te maken heeft met de activiteiten van het bedrijf. Gevolg is dat die op idiote ideeen komt als "degenen die de telefoon oppakken of de mails beantwoorden hoeven geen kennis van de materie te hebben, we laten hen als 1e filter fungeren om een flink deel van de klanten af te schepen met "u bent de eerste die dat meldt" of "heeft u het apparaat al op fabrieksinstellingen terug gezet" of "wilt u aub deze info geven, dit eens testen, eens dat proberen" enz, met als doel een flink deel van de klanten weg te houden bij degenen die wel deskundig zijn en dus veel duurder. Daar kan men er dan minder van hebben, dus goedkoper. Maar wat deze managers vergeten is dat de klant dan al gefrustreerd en boos is voor die bij ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha