Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-05-2023, 20:00 door Anoniem

Door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ: Tegenwoordig word ik, als ik telefonisch commentaar lever bij een helpdesk, met enige regelmaat emotioneel of anderszins gechanteerd. Dan zegt zo'n medewerker bijvoorbeeld: "U moet niet zo'n grote mond hebben, meneer, anders ga ik de verbinding verbreken." Of zo'n medewerker projecteert haar eigen opgewondenheid op mij door tegen mij te gaan roepen: "U moet niet zo'n toon tegen me aanslaan!" Telkens met de dreiging om de verbinding te verbreken, omdat ik me niet gedraag zoals de medewerker dat in zijn eigen bubbel wenst. Daarmee verandert de zakelijke relatie van een gelijkwaardige relatie in een machtsrelatie, waarbij de organisatie alle troeven in handen heeft en de klant geen enkele troef. Mij is dat werkelijk nog nooit overkomen[*]. Je staat er wel op dat je echte namen van mensen hoort, maar behandel je ze wel als echte mensen? Als je dit soort reacties krijgt is mijn eerste gedachte dat je zelf vermoedelijk behoorlijk onaangenaam in de omgang bent. Hoe zit het met je ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha