Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-05-2023, 09:16 door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ

Mijn eerste twee reacties (de tweede op verzoek van Arnaud Engelfriet) hebben weer nieuwe reacties opgeroepen. Zo ontstaat er een discussie die meer laat zien over de achtergrond van het probleem. Namelijk het probleem dat bona fide klanten vaak niet meer fatsoenlijk te woord worden gestaan door telefonische medewerkers van bedrijven en overheden, en het daarmee samenhangende probleem dat veel klanten vaak niet fatsoenlijk meer omgaan met de privésfeer van medewerkers van bedrijven en overheden. Duidelijk wordt dat dit niet in de eerste plaats een technisch probleem is, maar vooral een sociaal probleem dat door de techniek (helpdesk-techniek en de techniek van sociale media) wordt verergerd. Ik zal hier op de nieuwe reacties reageren @ Anoniem op 03-05-2023 om 17:32 uur. Door eerste enige echte M.J. - eeemj: (...) Dat Arnoud Engelfriet het belang van een bedrijf bij een fatsoenlijke bejegening richting klanten "niet ziet", doet het ergste vrezen... Is het onderhouden van goede relaties met klanten niet ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha